Sunday, November 6, 2005

Will "Bambinaccio" Riva Champion!








 






We won! It was a great fight, 3 rounds of hard fighting. Both guys were showing intense desire to win and good techinique. Will looked really calm and stuck to the plan no matter what came at him and in the 3rd. round he just went for it and never stopped until it was all over.

Nicholas

勝ちました!3ラウンドK.O.勝ちでした!試合前はかなりナーバスになっていたけど、すごく冷静で攻撃を出し続けたら3ラウンドで相手を倒しました。おめでとう、Willこれからもいい試合してくれよ!さすがBambinaccio(バムビナッチョ)でした。

ニコラス

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP