Tuesday, January 24, 2006

Busy in the New Year! 年明けに忙しい!

I know that I should have made an entry a lot sooner, but things just slipped out of hand. I started good this year, beginning on the 2nd. of Jan. training with Nitta for his fight on Feb. 4th. we have been working out every day getting ready for the fight of his life. And then the days just blended into weeks and here we are. I just had my birthday! Wow, 33 years old this monday, I feel like I am 27 or so, can't beleive that I am way over 30...well, I guess that we all have to grow up sometime. I spent the weekend in Guam with my kids and wife, and just barely escaped the snow storm that recked Tokyo like Godzilla this last saturday. We are experiencing the coldest winter in Tokyo in the last 10 years with record lows of below zero temperatures, but I was enjoying a nice snorkeling trip at the beach in Guam. Reality strikes like a thunder wave once you get out of the airplane in Narita...What a wake up call! So here I find myself back in the daily grinder, gotta get out and do some running now but seeing the frosted handle bars on my bike is not excatly what I would call a good motivator... The year has just started and so have I, I guess the best present I got, apart from going to Guam, was that a friend of mine called me up and said that he has another friend that wants to costum paint my Harley for me next month!!! I'll keep you posted...

Nicholas

それで今年はもう始まった。。。こんなことあっちこっちで書いているようなきがします?もう年明けしてあっという間誕生日はきちゃった!毎日いろんなことがありながら、新田さんとの練習できついことを毎日やりながらいろんなことで時間はなくなっている。もっと早くBlogアップしたかったけど、今日はちょっと時間ないなー明日にするのは明後日になったりして来週になったりして、なんとその間に33歳になったの!え~何でこんなに早いの?僕は金、土、日グアムに行ってきました!後輩の結婚式に家族を連れて行きました。遊び半分で式に参加半分で家族の初めての海外旅行でした。とても楽しかったです、しかしジーパン(Jeans)を買いすぎて帰りにスーツケースに入らなくってかなり困りました。チェックインのところでゴミ袋みたいなもんでお願いしますを言ってみたら”これは駄目ですね”と大きいなプラスチック袋をいただきました。まー何とかなったけどかなり恥ずかしかったです。帰りの飛行機の窓から日本は白く見えたのにびっくりしました!そうだ!行き振る予定だったよね、でもこんなに?家についてバイクや玄関は真っ白で子供は雪だるまを作って遊んでいました。。。自分はバイクでジムに行こうと思ったけど寒くってエンジンはかからなかったため車にジャンプケーブルをつなげてかけました。グアムに行ってよかったな~と思いました。最高の誕生日プレゼントだった。それと何をもらったかというと来月にアメリカでちょう有名なペインターを日本に来日してなんと僕のハーレーをカスタムペイントをしてくれるって!うれしいな~。。。出来たら写真見せます。

ニコラス

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP