Wednesday, December 28, 2005

最後の稽古です!Last training of the year!


今日は28日ですジムの営業の最後の日です、今日は13:00から内弟子、スタッフややる気満々の生徒たちは集まってもらっておおそうじをやりました。今さっき(18:01時)終わったばかりです、手作りケーキはよいしてくれた人もいました。いろいろと長い一年間でしたけど今日のそうじを見て本当にいいジムだな~と思いました。来年も頑張って面白い一年間になるように!それじゃ皆さん今年はお疲れ様でした、来年もよろしくお願いします!


ニコラス






It's the last day of the year, so we all got together for the final cleaning of the gym. We started at 13:00 and just finished now(18:01 o'clock) It was a long year full of so many ups and downs, but looking back upon the year, I feel that we all came out on top. I would like to whish you all the best in the year to come, and say well done to everybody. See you in the next year!


Nicholas

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP