Saturday, February 4, 2006

Nitta didn't quite make it! 新田さん残念でした!


昨日はK-maxの日本代表決定トーナメントはありました、自分はいつもみたいにセコンドをやりました。お正月からずーと毎日厳しい練習をやり続けました、正直に今までのコンディションと違って最高によかったと思いました。しかし、昔からのライバル佐藤選手は思ったよりも大きい壁となった。俺は自身ありましたし、新田さんは今回いけると思ったけど。。。なんと佐藤選手は試合の運び方はうまかったです。負けたことに関しては本当に悔しいです、正直に自分も今回負けたから悔しいです。リベンジを絶対にとりたいです。たまたま、試合の前の日にバイクショップ"SP Works"にハーレーを持っておきました、そこでSteveに初めて出会えました。写真はまだ出来てないので、とりあえず今のハーレーはどんな感じになっているの見せる約束をしました。ま~ほとんど普通ですね!あと一週間ではどんな感じになるのかな?すごく楽しみです。何よりも、今日の日記で新田さんの話題だけにしたくなかったです。。。
www.artworkbysteve.com Check it out!


ニコラス

So I went with Nitta to K-Max Japan tournament yesterday, we had to fight against Sato the tallest japanese middle weight. He is really stable fighter and knows what he is doing in there, know for his lowkicks and never stepping back we knew that we had our hands full. Thing is Nitta could have won this fight, if he had been able to do more of the things we had been working on, then it would have been a better fight. The thing is we thought that Sato's kicks would be strong, and then when we got in there it wasn't anything what we expected. We could tell that he was nervous about Nitta's kicking because he kept clinching and trying his knee's, in the end he was just a smarter fighter. But after training so hard for the fight it feels really empty, I feel drained this time. We put in so much work for it, and in the end he was in better shape, but it still wasn't enough...I feel really like I lost a fight myself. We had better get in the ring soon and Knock someone out and then try and get a rematch with him sometime! I really haven't felt this bad about one of my friends loosing a fight since Ryo Pettas lost his debut fight! Well, he is fighting again next week, on Saturday night. Man, I hope he does well. Anyway, Friday I rolled up at my friends bike SP Works out on Kawagoe kaido. We were going to meet up with Steve the world famous custom pinstripe and paint artist. www.artworkbysteve.com Check it out !

Nicholas

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP