Wednesday, February 8, 2006

テレビでは見れない!What they don't show on TV!


そうですよ!8時だヨ!ザ・ドリフターズの物まねをやらされました、これはテレビできれいにカットされましたが、会場はかなり盛り上がりました。自分も新田さんにドリフターズのDVDをわだされました、ちゃんと勉強をしてくださいって言うことでした。ま~これも楽しかったですけど、下の写真は本当の俺の活動場所でしょう。。。

ニコラス










This is what they didn't show on TV, I was dressed up as one of the guys from an old group of comedians called, The Drifters. Nitta had arranged for the intro song to start off with this guys voice coming in greeting everyone, and then in stead of him coming on stage I showed up and overlapped his voice. It had quite an effect although they didn't show it on TV, it was quite fun. I guess that my real job looked more like what I am doing on the picture below though...

Nicholas

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP