Wednesday, April 12, 2006

人生は続く!And life goes on...

そうですよ、今は僕の人生の中でいろいろある時期です、いろいろがありながらこれからは私はどうなるのか、どうするのか?っという質問はたくさんありながら、朝になれば起きなければならないので人生は続いているんだな~と思いました。ジムは閉店って言うか、閉めてしまいました。人生はある意味でサーフィンと同じです波に乗るかそる!波に乗っていけば最高の気分にはなれるけど落ちれば頭から落ちます、これを書いたら皆さんは今のニコラスは大丈夫ですかって考えるかもしれないけど、俺は本当に大丈夫です、来週はドラマもテレビで放送されるし。来月はDEEPでMMAルールでエキシビションマッチも決定しましたし、昨日後楽園で行われたDEEPで佐々木代表が記者発表しました。そのDEEPでメインはRyan選手を応援していたのに残念ながら負けてしまった。次回頑張って欲しいです。TEAM SPIRITはGOLD'S GYM中野店でお世話になっているので、みんな試合が近いし。今は一番気合が入っているかも!この前だって俺の試合もあい言う感じで流れてしまったし、REDEMPTION!っていう一言が頭にしかないです。今、毎日4時間から5時間も練習しています、それはまた幸せです。本当に何年ぶりにこれだけ素直に練習できてて本当に気持ちいいです。俺は復活しました、早く皆さんの前に姿を見せしたいです。それよりも、先週からうちの娘が小学校に上がりました!なんて可愛いですか?本当に朝起きるのは早くなったけど、一緒に学校まで歩いてて自分もその気分になったらして。。。家族のことは基本的に書かないですがこれだけは口はかゆくなりました。

ニコラス

And life goes on, I just thought that I might tell you that my first daughter has just startet school! It is awesome, from one week to the other she has gone from a little girl to a little woman. I can tell that she has grown as a person just in that short period of time. The first morning we walked together to the school together, and then when we turned the corner that leads down to the actual school, she let go of my hand and said, "Daddy, I want to walk alone from here" And...I was like, "Oh! OK. well then, you lead the way..." She is taking everything in a full stride, and I am just turning into a grownup that sees my girls growning up a lot faster than I expected. I normally don't like to write about my family, but this was just too good to keep out!

Nicholas

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP