Monday, April 24, 2006

Fortissimo、 富士山を円の中に。。。丸山!

Just got back from Nagoya, were we helped out at the new event Fortissimo. Ryo Pettas was scheduled for his 3rd. pro. fight, and Maruyama a kid I have been holding back for a while finally had his debut fight. Ryo was in great shape and just didn't stop hitting guy, for 3 rounds he tried with everything he had to knock him out, and although he did get close a few times the other guy was very tuff. Ryo ended up winning the fight on ponits but it was well deserved. Then after that it was Maruyama's turn. I had had made a pair of kickboxing pants for him, my friend Hiro was kind enough to draw the design of a Mount Fuji within a big circle. This would symbolize his name, Maru-being a circle, and Yama- being a mountain. The shorts were in red and the final outcome was really nice. He looked great and although I could tell that he was very proud to wear the shorts, he also was very nervous about the fight. The first round was a hard one for him because everything he did was meant to hurt the guy, and he wasted a lot of energi. So coming out into the second round he relaxed and didn't try too hard, and yes soon enough he dropped the guy with a right hand. And that was the end of that fight. What a debut! Gongratulations, next fight is already lined up so keep up the work Maruyama, May 13th. is just around the corner.

Nicholas

日曜日は名古屋に行ってきました、Fortissimoの手伝いや選手の参加がありましたのでみんなは土曜日にバスで行きました。そのバスの時間はゲームをやりながらいろいろと面白かったですけど、やっぱりなにごとも無くいけないと思いますのでパーキングエリアのトイレに一番大切の人は財布をおどしましたハペニングは多分一番面白かった。運がいいのかよく分からないけど、次の日の帰りにその財布は全部帰ってきました。。。Ryo PettasとMaruyamaは試合が決まっていたので、げんりょうと戦いながら会場に向かっていきました。当日は体重二人ともO.K.が出たのでまず一安心。Ryoは最初から最後までパンチを打ち続けました、どうしても倒したかったので全面的に気合が入っていました。何度か倒せそうでしたけど、相手はかなりタッフで最後までがまんをしました。Ryoは3-0の判定で勝ちでした、そして帰りのバスの中で反省会をしました。結果はよかったけど次回はどうやって相手を倒すのかはもっと練習しなければならないともいます、お疲れ様!Maruyamaはもう二年を見ています、彼はデビューを遅らせた理由は言わないけど結果的に言うとそれは正解でした。緊張をしながら2ラウンドで右フックをあいてをきれいに倒して、すばらしいデビューは出来ました。今になって言いたいのは、俺を信じてよかったでしょう?って言う一言。おめでとう!次はもうすぐですので、5月13日幕張メッセでまた会場を盛り上げましょう。Keep up the good work !丸山君にキックのパンツはプレゼントをしたけど、それは友達のヒロさんにデザインをしてもらったので何も知らない丸山にお前今日これを入ってやれば、とわたして彼の笑顔を見ただけで満足しました。すごくかっこよかった、ヒロさんの富士山を円の中に入っていた絵は丸に山だった意味で本当によかったです。

ニコラス

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP