Monday, May 29, 2006

Club Deep Hiroshima!

Just got back last night from Hiroshima, it was a really good event. I was set up to do a exhibition match with Akiyama Kancho, from the Vale Tudo Karate style. We started of standing up and then he kicked me and I countered with some punches, feeling was good. After going to the ground we wrestled a bit and then he did a triangle bar on me. Then we got up and boxed around a bit, I took him down and mounted him, then I got to take the armbar on him. 1 point each, and then after that it was like real sparring, I axe kicked him and the crowd went wild. It was just really cool to be in front of the crowd again, I felt like I wanted to try the real MMA fight. Maybe there will be such an opportunity for that in the future.

Nicholas

さて、広島から帰ってきました、何と秋山館長と野エキシビションマッチを無事に終わりました。僕は本当に楽しかったです、やりながらタイミングを考えて後ろ回しけりやかかと落としでお客さんにアピールをしました。なかなかよかったと思います、横になってもそれなりに頑張りました、エキシビションだったので一本お互いに取り合いましょうと決めてきたので僕は三角締めでやられました、その後にアームバーを決めました。その話よりも自分がアップをしたときに地元の子供たちに囲まれていたので”お前らもやりたいのか?”って聞くと”オス”、”ヨーシ、分かった!”そして、そこで空手の練習を始めました、一緒にじゅうなんをしてから空手の中段つきを教えました。そごい、いい気合が入っててみんなに注目された。空手は本当にどこに言っても押忍と気合だけでこころがつながるなーとあらためて思いました、その後に試合をしたときに一緒に運動をした子供たちはすごいいきおいで応援してくれました。久しぶりに”ぺタ~ス!ガンバ~って!”を聞きました、本当によかっただなーと思いました。

ニコラス

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP