Wednesday, January 31, 2007

Spider-Man at my birthday party!!!

















Yeah, Spider-Man actually showed up, I couldn't believe it! Somehow Peter Graham had met this Dude that does Spider-Man for a living! I was totally blown away, and I am sure the whole Outback's in Shibuya was blown away too...It was just great. I also put a picture of my friend Hiro up there so you guys can met one of my best friends in Japan, I know that there was a time when there was a lot of talk about the Tattoo's and Hiro just stood up for himself, well, anyway I have nothing but respect for the guy, so now here is a face to his voice. As you can see I am in very good spirits, not just because of the fact that Spider-Man showed up but spending quality time with good friends, makes me very happy. I also got a whole lot of cool stuff, I mean I wish that I could have a birthday a couple of times a year. In the bottom is a link and a picture of a really cool wallet that my friend from S'Factory gave me, check it out!
http://s-factory.ne.jp/top_info/chain_wallet.html

Nicholas



そうなんですよ!スパイダーマンは自分の誕生日パーティーに来てくれました。。。何も聞いてない自分は本当にびっくりしました、アウトバック渋谷店にかなり迷惑をかけたと思うけど。人生に一度しか来ない34歳の誕生日だったので何とか許してもらいました。ピーターグラハムがどこで知り合ったか分からないけど、とにかくこの人はスパイダーマンで生きている。自分も昔から大好きで、朝までその話で盛り上がりました。誕生日って言うのは意外といいです、もう30を超えるとどうかな~と思うけど本当に楽しかったです。それといろんなプレゼントをもらいました、S'Factoryの陣内さんからこんなかっこいい財布をもらいました良かったらリンクを見てください。年に2~3回ぐらい誕生日はしたいです!それと勝手に僕の友達ヒロさんの写真をのせました。。。
http://s-factory.ne.jp/top_info/chain_wallet.html

ニコラス

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP