Tuesday, January 29, 2008

Answer to Trivia, トリビアの答え!

実は私と同じ日に生まれている方は、Humphrey Bogartでした!昔の有名な映画にいっぱい出演していた本当に有名な役者さんでした。しかし、彼はもしかして12月の25日に生まれているかのせいもあります。。。でも、この人は本当に僕と同じ誕生日です!ハリソン・フォードと一緒にブレードランナーをやりました、Rugter Hauerです1月23日1944年。僕は1973年ですのでだいぶはなれていますけど、あの映画は永遠に生きると思います。自分もDVDで持っています。
So I was going to say that I was born on the same day as Humphrey Bogart? But it turns out that he might have been born on Dec. 25th. ? It seems that the facts surrounding his birthday are a bit shady...so I did some research and found out that this awesome actor, who played the villain/cyborg in Blade Runner, Rugter Hauer, is born on Jan. 23rd. 1944. And that is awesome, I loved that movie, do any of you remember the scene where he breaks a finger for each of the other robots that Harrison Ford has killed, and then hands him back the gun...unforgettable!

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP