Wednesday, January 30, 2008

TV Drama、 テレ朝ドラマ


今日から静岡に行きます、テレ朝の4月からスタートのドラマの撮影が入りました。僕は演技大好きですので、本当にわくわくしています。今回はミステリーの話ですので、かなり面白くなると思います。それでこの写真はれいの土橋さんです、この前は家族同士で遊びました。手つくり料理とあたたかい家族で家の子供は大こうふんでした、いろいろとありがとうございました。夏は海に行こうね!


I am about to leave the house to go to Shizuoka for a TV drama shoot, I am playing an American dude that ends up being the key person to solving the mystery. I love acting and really look forward to this shoot, we are going to spend 4 days shooting down in an abandoned school. So I am sure we are going to have a lot of fun. This picture was taken last week when I dropped by one of my students house and had dinner. Dobashi-san had prepared a whole bunch of nice things, and his kids and my girls really had a good time. I hope we can get together in the summer so that we can all go to the beach.

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP