Tuesday, November 18, 2008

Market in Okinawa











There is a really cool market for fresh fish and other col things in Okinawa, we went there for our last lunch and had a feast.








那覇の市場に行きましたら、何といろんなものがありました。豚の頭、ザリガニ、や見たことない海老と本当にいろんなわけわからないもの、けどいせい海老は最高でした。一階で買ったものは二階に持っててもらってそこで料理にしてもらいました。最高でしたよ:)

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP