Monday, November 3, 2008

Mount Fuji Rocks !

Back from the holidays? It was a long weekend in Japan, litterally a long weekend! Friday night we held the SMOKERS event, and then I went on a camp with Nitta and his boys. We got put up in a sports camp place somewhere in the area of Lake Yamanaka, which is just below Mt. Fuji. Being part of the fellows trying to make Mt. Fuji into a world renowned heritage spot, I felt even closer to the mountain than I have before. It was a cool spot and on the way down there I was lucky enough to catch a few great shots. Now we have entered November and Christmas is actually closing in on us, so it is getting cold outside. I have been battling a bit of a throat acne these last couple of weeks but I look like I am finally getting over it.








休日は皆さんいかがでしたか?自分は新田さんと後輩たちで山中湖で合宿をしました。SMOKERSでのフィナーレをあんなにかっこよく決めてくれた寒川選手は僕の車に乗って、イベントの話をしながら、次回に向けて今回ハットさんを誘っていろいろと相談しましょうっという話で二人はかなり熱くなった。そのハットさんって誰だろうと思うでしょう?ハットさんはもちろん日本人です、しかしサッカーに憧れて高校生の時にブラジルまでいってサッカーの勉強をした経験がありまして、そして今はプロデューサーとしてあの有名なナイキのサッカーCMを作ったそうです。夜中まで僕たちはイベントの話で盛り上がりました。次回のイベントは楽しみです!

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP