Monday, November 10, 2008

Quarter Pounder !




Do you know about the Quarter Pounder? It just opened up here in Omotesando, just around the corner from the GOLD'S GYM I work out at. I think it is Mc. Donalds, but not quite sure. They only sell two things, either a double quarter pounder or a single with fries and a drink. No different sizes, just the two meals to choose between. It is real easy, fast and quite yummy. Good news is that they are open 24 hours, so if I get hungry in the middle of the night I know where I can get myself a good burger!

最近クオーターパウンダーっていう店が表参道にオープンしました、これはたぶんマックがやっている会社だと思うけど?分からない?この店の面白いところはダブルかシングルのバーガーセットしかないです。なんだか、男らしいバーガー屋さんって感じです。うまいかというよりも肉はたっぷりでポテトはできたてでおいしいです、コーラはゼロでも注文できますのでうれしいです。しかし最近ダイエットしている自分にはあまり良くなかったです。。。翌朝体重はがったらかなりショックでした、今日は普通に戻りましたので安心したけど、たぶん当分食べれないと思います。。。

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP