Thursday, January 8, 2009

I was too busy today...

I didn't have enough time to just sit down in front of the computer today, I was fully engaged in meetings and driving around from place to place. It is good to feel busy again, although it can get a bit stressful. I have a few projects in the workings right now, like yesterday I met up with a girl that writes her own cartoons. She is really talented and we have worked once together before, and last time I met her we spoke about the kids book that I have written. I told her that I cannot draw for the love of God, and that I had been wanting to collaborate with someone on this project. So yesterday I hit the nail a bit harder and we spoke in details about this. I am very exited about the project because it is something I have been wanting to get done for quite some time now. Yes, you didn't read wrong, I have written a kids book and we are about to get the illustrations done so we can sell it.

昨日は朝からいろんな人にあってたくさん話をしました、けど一番面白かった打ち合わせは何と絵描きの若い女の子とのことでした。僕は一度昨年一緒に仕事をしましたけど、その時は自分が書いた子供本の絵が描けなくって困っていることを話したら。私なら書けます、是非チャンスを下さいとのことでした。そして昨日はそのつめた話をしました。やっぱりアーチストとの発言は違います、きっといい本になると思います。あ~そうです、今の話は真剣です。僕は本当に書いたんです、自分でキャラクター全部考えて。ストーリーを自分の子供に試して面白かったからちゃんとした文章にしてみました。それがまさか今年本当の本になるものならすごい嬉しいです。皆さんも応援して下さい。

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP