Friday, June 12, 2009

A good day !

I had a very good day yesterday, I had three power meetings and and although on my way to one of those meetings, the foot peg on my gear shifter broke off. I still managed to come out on the winning end. It was a day to remember and a day that hopefully will stand out in my history books. It has nothing to do with all I have done until now in the martial arts world, it was just the culmination of a lot of business meetings coming together. Now I need to tie up the loose ends and make it all happen from there. It is something I have been waiting for a long time. I can't exactly tell you what it involves but it might be something real big for me! Anyway today I am shooting on the Samurai Spirit show, so I need to get in the mood for some Samurai !

昨日は一日3のパワーミーティングがありました、何とそのミーティングは全部上手く行きました。久しぶりにいい話はできてうれしかったです。ま、移動していた時にバイクのギアレバーが外れたのはちょっと大変だったけど、それよりもそのレバーで苦しんでいる僕はこにしきさんがある信号で隣に来て!ニコラス!バイクいいね。。。とギアレバーは手で動かしていた自分は笑うしかなかったです。今日はサムライスピリットの収録があるので、午後はサムライモードオンにしないと。。。

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP