Tuesday, November 17, 2009

Video from Matsuyama

I spent the weekend in Matsuyama with Shoji Akira from Hustle, or as some of you might know? PRIDE! We used to run a gym together but since Leeman Brothers went down so did our gym and now I run the place by myself...But as you can see we are still good friends and we had a great time down in Matsuyama. It is the longest arcade style shopping street complex in Japan, and there were having a gourmet festival so we ended up eating all weekend...



松山では小路さんとグルメフェスタに参加しました、しかし、ダイットしたいニコラスにとってはかなり大変でした。。。楽しかったですけど!食べっぱなしでかなりまだ体重上がりました、今週で何とかしなきゃと思っている!

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP