Wednesday, August 29, 2007

S'Factory Riders !

この前の日曜日に朝早く練馬での集合でした、初めてS'Factory Riders と一緒にツーリングをすることになりました。コースは富士山を一周することでした、僕は毎日バイクに乗っていますが朝の6:00時から夕方の18:00まで乗ることはないです。。。しかし、休みと撮りながらで一日走ることが出来ました。僕は思ったよりも気持ちよかったです。皆さんに迷惑をかけながら走りましたが、気持ちは伝わったと思います。今度はもっと早いバイクに乗って皆さんとついていけるようになりたいです。。。僕は普段からスピードを出すのは怖いですので、富士山の裏側の下り道は怖かったです。特にスピードを出していたのではないですけど、下り道はかなり急だったので後ろのタイヤは何度もすべりました。





ニコラス

  Jinnai-san is the leader of the gang and also my long time friend from S'Factory. He is the one who arranged the trip. 陣内さんはS'Factoryのリーダーって言うよりもS'Factoryの社著であります。だいぶ前からいい付き合いがつずいています、これからもよろしくお願いします    







So this is a couple of shots from my touring with the S'Factory Riders! We spent all Sunday touring around Mount Fuji. It was a great and beautiful trip, although I felt a bit scared on the way down from the back side of the mountain. My back tire kept slipping on the slick surface, so even when the road was really nice to go cruising I felt that I had a hard time keeping with these carved Riders. I ride my bike everyday, but it is all in the city and once you are out on the open long stretches it is a whole different world. I like it but also felt that having to get up at 5:30 on a Sunday was a bit too early, I still ended up having a good time. I hope that we can all get together for a nice cruise sometime again.






Nicholas

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP