Friday, April 24, 2009

Awesome Lunch



I was invited out for lunch to meet an author and journalist called Nakami Sensei. I thought we were going to a place that served Japanese Soba? But it turned out it was traditional Japanese style foods, it was really good and the most amazing thing about it was that the restaurant was a special reservations only place. It was a house in the middle of a housing district! I only found it because I had plotted the address in my I-Phone and was driving on my bike at the same time I was looking at the map. But it was a very peaceful place and I enjoyed it very much!




昨日のランチは本当においしかったです、住宅街の中にあった一軒家の完全の予約制のお店でした。僕は何と日本そばのお店と感知替えして、でもとっても美味しい料理は出ました。お店の空間はとっても良かったし、外の庭にはねこが普通に顔を出す静かな場所でした。僕はそういうお店本当に好きです。ただ、場所はI-Phoneがあったから見つけました、電話にある地図をだして走りながら確認ができました。便利ですね~中見先生はは何と僕が大好きな不思議な話の本を書いています、しばらくその話で盛り上がりました。岡山にピラミッドがあるって!!!知っていましたか?今度見に行くことになりました。

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP