Friday, April 17, 2009

Miyata !


I also met this Olympic wrestler at the fights in DEEP the other night, this is Sean and Miyata. They have been working together for years, and it ended up being a good win for Miyata.


そう言えばこの人たちもこの前いました、宮田選手とSeanさん。Seanさんは僕の友達です、去年は一緒にたくさん練習をしました、コウイチのミットもよく持ってくれました。宮田選手はずっと前からSeanさんに教わっているので仲がいいです。いい試合をして勝ちました!

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP