Wednesday, April 29, 2009

Maozi

Just finished the event, and it went really well! We actually some
hats today, I wasn't sure what I had expected but of felt good to meet
the kids and show them my new hat! Next week we are doing another
event at a different mall.

今日は無事に終わりました、なかなかいい感じに盛り上がりました!

たくさんな方が僕の"青い目のサムライ"の帽子を買ってくれ
ました。ありがとうございました。来週の5日は南砂町にある
SUNAMOモールで今日のイベントをやります、遊びに来れる是非足を運んで
いただきたいです!よろしくお願いします。

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP