Sunday, April 26, 2009

Enishi Challenge Spirit Vol.1
















We had our first amateur fighting event at the A.E. Factory yesterday and with the help from all the guys at Bungeling Bay, it turned out to be an excelent event. There were about 30 fights and in there even a few kids fights, and ladies fights. I was surprised to see so many people actually turn up at the event, but if this is the first one of many to come then we are going to need a bigger place !

Enishi Challenge Spiritは本当に良かったです、おかげさまで誰もけがしなかったし。若い子みんな頑張ってくれましたし、うちのレオナ君は見事K.O.をしました、最後にレフェリーの顎にも一発に入れた。。。メガネは飛びそうになったけど、ぎりぎりで大丈夫でした。若いのは興奮をするとどうなるか分からないですね、Alescio君(イタリア)は二回戦った、その二回も判定勝ちをしてくれたのでみんなよく頑張ったな~。うちの空手部の代表として村上君も道着をきたままキックルールでいい根性と気合を見せてくれました。皆さん本当にお疲れ様でした。

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP