Monday, July 20, 2009

FM Yokohama


We have been in the process of setting up a program on FM Yokohama, for now quite some time and yesterday was kind of a kick off party to finalise what kind of program we would like to make. There was a lot of talking about different ideas, but I think that we got a lot closer to a final draft on what it should look like at the end of the evening.

FM横浜の番組をやろうとしているけど、以外に難しい話です。。。ニコラスはどれぐらい話せるのか分からない人はいまだにたくさんいるので、まずそこからの説明になる!僕は日本に来てからもう18年たっているのに、日本語は話せますか?っと聞かれると実に辛いですけど、そう言うときは気合が入ってそうだよね?僕って外人ですよ、を思い出す。見た目から言うと外人ですから日本語話せるかどうかは分からないのはおかしくない話です。実際に僕と触れ合ってない人はやっぱり分からないです。それで、今回も頑張ればいいんです。本当に頑張ればいいんですと思いました。まだ、100%決まっていないですけど、あとクライアント一人か二人で番組が出来るので、ゴルフって言えばグリーンまで来て後一歩です。僕も日本語をこれからもっと勉強して、もっとメディアに出て日本語力をアピールして頑張ればいいんです。

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP