Sunday, October 4, 2009

Maruyama wins!




After the radio show yesterday afternoon, I hooked up with the boys out at Differ Ariake. R.I.S.E. was putting on a big show and Maruyama was entering the first round af a tournament strecthed over two events, to wina spot in the elimination tournament in K-Max next fall. And although I must say that this was probably the hardest fight in his carreer, he pulled off a great upper cut in the last 10sec. to drop the opponent and ended up winning on a decision. Next fight up is on the 22nd. November and that will be the final, so I hope he is not too banged up and gets back into the training as soon as possible. Well done, Maru!

昨日ラジオが終わった後、Differ有明に行きました。R.I.S.E.の70キロ以下のトーナメントの一回戦に丸山選手がエントリーしていました。本当にすごい戦いになってしまったけど、最後の10秒にアッパーがヒットしまして、結果は30-29で3-0の判定勝ちでした。本当にひやひやさせてくれましたが、最後は結果オーライで何よりも嬉しかったです。次回は11月22日です、それまでもっと強くなって、4人トーナメントで勝ってもらいたいです。昨日は本当にお疲れさまでした。

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP