Monday, October 12, 2009

Mr. & Mrs. Japan Body Building Tournament !




It was awesome, we had ring side seats and they introduced me to the audience! The girls and guys competing are all in great shape, I was really impressed and inspired by the whole thing. It made me want to work out hard again, so I am sure I am getting up tomorrow and hitting the gym for some bench presses!

日本1を決めるボディビル大会を見に行きました、一言で言うとすごいです!みんなすごいシェイプです。本当に感動しました、女子のビルダーは本当に頑張ってると思いました。男子のビルダーはかなり気合いを入れていました、今回は2列目で席を用意してもらいましたおかげですごい迫力でした。大会を応援しているTAISEIKANハンズコーポレーションさまにつれてもらいました、最近ハンズさまと交流がどんどん高まっています。来年に向けて今年は準備と勉強の一年間です、きっと来年はいろんな楽しいことができそうです。

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP