Friday, October 2, 2009

Sports festival !

It is sports festival season in japan, but it is also typhoon season
in Japan! So that means we might get hit by a storm and a sports
festival on the same day! Like this morning it was raining real hard
and they still just kept us all waiting outside in the rain. It kind
of cleared up but now those dark clouds that bring promise of rain are
hanging tight over our heads again.

朝起きたら、めっちゃいい天気でした。運動会が始まったとたんに雨振り
ました。。。そこから1時間をまたされました、何とか頑張って
やってたら晴れました。しかし、またあやしい雲があつまってきた。。。
これでまた雨だったら帰ります!

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP