Thursday, May 29, 2008

Hamaguri   蛤?


ちょっと、こんなに大きい蛤って見たことある?僕は天ぷらやさんに行ったら、お客さん今日のおすすめですが、いかがですか?を聞かれたけど。。。あれは何ですか?それで蛤と言われました。僕は信じられなかったけど、であがったものを食べたときに本当に蛤でした。蛤はうちでBBQをやるとき必ずよいするけど、今まで食べた蛤はそんなに大きくないです。友人につれっててもらった店でしたので、今まで食べたことなかったものたくさん出ました。久しぶりにおいしいものを食べました。 This is a picture of the Hamaguri I had for dinner, it was at a Tenpura
restaurant. But normally the Hamaguri are not that big, they are a lot smaller. I have never seen them that big, so when the chef brought them over and asked if we were interested in trying them. I was like???What are they? And when he said Hamaguri, I couldn't believe it. So I had him prepare them, and true enough they were Hamaguri. Nice!

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP