Friday, May 16, 2008

Pettas in DENTSU !


For those of you who don't know what DENTSU is, then let me just say that this is the, THE BIGGEST advertising company in Japan. It basically runs the industry, if you have a company and want to put a commercial on TV, then you go to these guys. They basically do anything and everything in the entertainment industry. Well, yesterday I was called in for a lunch and it turned out to be with 60 new staff members. They had even made a introduction video ready for me, and I tell you they were really exited! I sat down and talked to them for about an hour or so, and then we all had lunch together. It was nice to see young people so exited about their new jobs, and just ready to take on the world. I was asked many personal questions, but they were not embaressing to answer because everyone was very sincere.

昨日は電通?DENTSUの新入社員とのトークショーをしました、僕の兄貴はDENTSUで頑張っているので新しく入った社員に気合の話をしてみないかっていわれたけど。とりあえずランチは一緒に食べよと誘われたので、まさかあんなたくさんいると思わなかったです!!!でも、兄貴と僕のトークでいろんな熱い気持ちが出てきたと思います。何よりも嬉しかったのはみんなの熱感でした、新しい仕事を始めたので毎日は楽しそうで僕もパワーをもらいました。こういう人間と人間の間の真剣のコミュニケーションはいいですね!昔は僕の気持ちを上手く伝えることが出来なかったけど、昨日は兄貴のとなりに座って今まで話した事ないことまで話しました。ま、多分みんなチェックすると思うので、頑張って、好きなら真っすぐに行こうよ!っていえば分かるかな~?

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP