Thursday, May 1, 2008

Ueno Market



So my Dad wanted to go out to Ochanomizu to check out the guitar shops, and I took the opportunity to swing by Ueno and had myself something to eat. In Ueno it is like a whole section of no cars allowed pure shopping heaven. Things are cheap and people are friendly, I got myself a bowl of Salmon and Roe. Really yummy at 5 $ it is as cheap as it get's in Japan. And I got back just in time to pick up my Dad!

昨日はお父さんがお茶の水駅周りをギターの店に行きたくってつれてきました。自分はギターの事分からないから、お父さんが買い物している間に僕は上野に行って鮭丼を食べました。上野って面白いです、買い物は安いしみんないい人ばかりです。昨年大統領って言う焼き鳥屋で番組の収録があって以来でした、でももう過ごし時間が欲しかったです。。。見たいものたくさんありました。

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP