Tuesday, April 29, 2008

Darts


I had to meet some friends about a bit of business and although my Dad was a bit tired from playing with the kids, I took him along for the ride. It ended up being a real fun evening, I think even so because it was the first time for him to see how business dinners are done in Japan. We all got along great and at the end of the evening we ended up in a Darts Bar, and there we were shooting Darts for rounds of drinks. As you can see Dad got pretty serious about it after loosing to me! LOL. He kicked my ass in Backgammon, but I got my sweet revenge in Darts!

それで友人との食事会がありまして、お父さんは子供とたくさん遊んでいたので少し疲れていたけど。行こうよ!と誘ったら一緒に来てくれた。それは、それでまた楽しかったです、混んでる電車に乗って錦糸町まで行ってみんなと居酒屋でビールや焼酎を飲んで。最後はダーツバーに行きました。それで、飲み物をかけたゲームが始まった!お父さんはかなり真剣にダーツを投げましたが、僕は一回目のゲームで勝ってから何と本調子は出来ずに終わってしまった。めずらしく、僕は頑張って二回も勝った!三浦さんも一回勝ちました、お父さんは一晩をかけてやっと帰るときに、タカちゃんって言う名前を覚えてくれた。。。やっぱり日本語は難しいです。今日はギターを探しに行こうと思う。お父さんはギターを作ったり、治したりしているので部品とかいろいろと見たいとのことです。ギターと言えばお茶の水のまわりかな?ドームもあるし、上野や秋葉原もある。。。ちょっと、今日はいっぱい歩きそうです!

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP