Saturday, April 26, 2008

Sosai Memorial !

Yesterday it was the memorial day for Sosai. I had to get up early in the morning and drove out to the airport and picked up my Dad! So it was kind of nice to be able to swing by the old Honbu where I had lost my Japanese Farther. It is the first time for my Dad to come to Japan, so we are gonna go out and experience a whole lot of things while he is here. At around this time of the year I get these kind of goosebumps of feelings, like I really miss Sosai. And it is always like he some where real close, I guess he is real close in my heart. I also went and taught my Karate class and it was good to put on the Dogi and just do a whole bunch of Kiai's.

昨日は大山総裁のメモリアルでした、僕は朝早く起きて成田空港まで行ってお父さんを向かいに行きました。今回は始めて日本に来日をしました。それで日本のお父さんがなくなった日に自分のお父さんが来日するって言うのはへんな意味じゃなくって、嬉しかったです。毎年この時期になると昔の自分を思い出して、練習はすごく気合が入ります。昨日は空手の指導がありましたので思い切り皆さんと気合を入れて、稽古をしました。総裁は亡くなって10年以上がたつんですが、いつもそばにいるような気がします。僕の心の中には少なくってもいつもいます。

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP