Monday, April 14, 2008

Shizuoka Sumo and the K-1



So while I was stuck in traffic trying to make my way back to Tokyo from Shizuoka, the K-1 was in full swing in Yokohama. I really wanted to fight there, but I couldn't get a fix on my opponent. So instead I went to check out the Sumo, and there I got to hook up with the latest Grand champion, Hakuhou. Who like the other Grand Champion. Asasyouryu is of Mongolian decent. They ended up finishing off the day by facing off against each other. It was a clash worthy of Titans, to see these huge guys wrestle like that in front of your eyes is something truly amazing. Here is a shot with some of the kids that practice and also one with the Grand Champion, Hakuhou.

昨日はK-1横浜大会が始まったとき、僕とA.E.のほかのメンバーと一緒にくるむの渋滞にはまっていました。。。家に着いたときはK-1の生放送がもう終わっていました!残念でした、仕方なく9時からの放送しか見ていない。それよりも、自分は昨日試合したかったです。今度までにそのエネルギーをためて頑張ります。静岡で楽しい時間たくさんありました、白鵬選手を紹介されてこの写真を取らせてもらいました。そしたら、いきなり”組んでみたいです!”と言い出して、僕のところに来て組んじゃった。。。大きいです、本当に大きいと思いました、相撲ルールなら無理と思った!でもみんないい人でやっぱり厳しい世界の中で男らしく感じました。

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP