Monday, April 14, 2008

メティカル コンシェ-ルジ Medical Concierge


月曜日の晩にMedicalさんの吉村さんとの新入社員と寿司を食べに行きました、恵比寿にある大きい人材発見の会社です。僕は吉村さんと長い付き合いをさせてもらっています、会社の記念パーティーによく顔を出して演舞とかいろいろを今までやってきました。今度は社内のバイククラブを作るかとの話をしました。それで昨日は今月に会社に入ってばかりの若い子たちと食事をしながらいろんな面白い話はできました。それでこの写真をとって明日はブログに乗せていいですか?を聞いてみたらみんなが”え!ブログに乗せてくれるんですか?”を言いましたので、もしこれを見たら僕は本物だと信じてください!昨日はごちそうさまでした、本当に美味しい寿司でした。これからもよろしくお願いします。

So I went out to dinner with Yoshimura-san and a bunch of his new staff, every year in April in Japan big companies are required to hire new staff. ANd this year these are some of the people that joined up at Medical Concierge, a big company that helps out hospitals and other medical clinics that are under manned. I have know Yoshimura-san for quite some time now, and we have often enjoyed long conversations on Martial Arts. He has been a fan for many years and has followed both boxing, wrestling, Karate and Kickboxing. Now that we have become friends he also follows my fighting and other activities. Last night I was invited to go out with his new staff to enjoy a Sushi dinner and great conversation. I had a good time and took this shot with everyone, when I said that I would post it here they didn't believe me, but here is the shot. Thank you for the Dinner Yoshimura-san

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP