Tuesday, April 8, 2008

Hollywood Fashion & Beauty College

This is Matt Taylor, I think you might remember I spoke about his www.GNDFund.org The RIng of Fire is openening up in Japan theathers from June 1st. Today we were having a meeting about airing the movie in the Cinema inside the Hollowood Fashion & Beauty College in Roppongi Hills. The picture I took here with Matt Taylor and Honda Sensei was taken inside the special japanese tea room inside the Hollywood College...It was amazing!

今日は六本木ヒルズのハリウッド美容専門学校でマット・テイラーさんと本田先生や、と打ち合わせをしました。この前はマットさんのことを言いましたの覚えていますか?www.GHDFund.org ”原爆の日”っていう映画を作りまして。それはこれから全国に上映する、それに向けてもうだいぶ前からいろんなところに協力してもらうように頑張っています。今日は僕の友人でもある人に日本のお兄さんと一緒に同席させてもらいました。僕は何の役にも立たなかったけど、一緒にいるだけで何か学んでいる気分です。写真は専門学校の中でとりました。。。本当にすごい和室です。まさか、六本木ヒルズの中にそんなところがある何ってびっくりしました。

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP