Wednesday, December 24, 2008

Is this the real X-Mas ?


it is the 25th. today, and in most of the world this is the day celebrated as X-Mas day. But I grew up in Denmark and we always had the big family dinner on the 24th. in the evening. After having watched the last episode of Jule Kalenderen! A program that starts on the 1st. of Dec. and counts down to the 24th. It has been aired for decades and everyone in Denmark knows about it, it is part of the whole tradition of building up the joy about the special season. This shot was taking on location in Shizuoka, Mt. Fuji always gives you something...


日本では24日がイーブ、デンマークもそうですがアメリカとかは25日の朝はクリスマスですよね?昨日は家族で外食してから家に帰って、子供にウオーターホースを見せました。僕は急にジムに行かなきゃいけなかったもんで、車で出かけました。そして、1時間後に仕事が終わったとき家に帰ってたら子供は大騒ぎをしていました。床が見えないぐらいプレゼントのラッピングがすごいことになっていた。パパ!サンタが来たよって、かなりのハイテンションでした。なんだか、毎年24日になると急に仕事が入っていつもサンタさんには会えなくって残念ですが僕にはHellboyのフィギュアーをおいてくれました。。。写真は昨日伊豆のロケ先で撮ったのです、いつも感動をあだえてくれる富士山は好きです。


  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP