Wednesday, December 31, 2008

2009




Happy New Year !




So we all made into the new year, I was out with Bob and everyone after the fight. It was a good night, Dynamite delivered what they always promise, Dynamite!




There were some awesome fights and some serious K.O.'ts, but that is what the fighting game is all about. I wish you all the best in the new year to come.




Welcome to 2009.




あけましておめでとうございます! 2009年へようこそう!




昨日Dynamiteはやはり大会名の通り、ダイナマイトでした、本当に爆発てきな試合ばかりでした。




今年も素晴らしい一年になるように祈っています。ちなみに僕は今年年男です!牛年です。

そういえば、会場にKONISHIKIさんに会いました!すごいやせててびっくりしました、半分になったんじゃない?本当にすごい、元気そうで何よりでした、Good job Brother from another Mother!

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP