Saturday, December 20, 2008

Man it was good times!

I ended up having a full course yesterday, starting in the morning 10:30 in NHK. I had to do some voice over parts for the program I am doing called Samurai Spirit, then after that was all over I made my way out to Ginza where a friend of mine was have a Bonenkai, Chrismast Lunch as we call them in Denmark. That went on until 14:30, then we went to a Karaoke place, I couldn't keep up with everyone there and ended up sleeping in a chair. Then my friend took a taxi and we drove over to check out this festival in honor of a couple of the Islands down south. He was born on a Island called Yoron, and it is like a slice of heaven. Then I suddenly got busy making my way out to Red Motor, and Nakamura-san got out of his way to make it a real nice party. His wife runs a small restaurant, and the food was awesome. We all got exited went the guys from G.P.Company came over and took measures of just about everything on my whole body! They are going to sponsor me with a full body suit for my raceteam.
http://www.grand-prix.co.jp/

昨日は結局朝から夜中までフルコースでした、朝10:30にNHKの僕はやっているサムライ・スピリットっていう番組のナレーションをしてから12:00銀座で一発目の忘年会が始まった。その二次会は15:00~カラオケ大会でみんな大変盛り上がりました。僕はそこで一休みをしました、何とめずらしく座ったままで寝てしまったよ。。。疲れはたまっています。そのあとは奄美大島の感謝祭に顔を出しまして、何と30分コンサートを見ました。急にそこから中村さん(RED MOTOR)のドラッグレースの忘年会に急いで行きました。中村さんの奥さんがやっているお店でみんな集まりました、やっぱりバイクの仲間は熱いです。話はすぐに盛り上がりました、来年のシーズンは本当に楽しみです。しかし、湯口さん(ProStock全日本ランク3)が紹介してくれたG.P.Companyのみなさんが来た時本当に楽しくなった、僕の全身タイツを作ってくれるって!あ~ごめん、タイツじゃなくって、全身バイクレース用の革スーツを作るために全体的に体ははがりました。僕はかなり興奮をしました、お酒も美味しく飲めました。皆さんと来年はばっちりに走りたいと思っています。しかし、バイクをこれから考えないといけないです。。。僕のバイクに協力したい方がいれば。。。企画書送りましょうか?何ちゃって!
http://www.grand-prix.co.jp/

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP