Tuesday, December 2, 2008

Kandatsu Pine Ski Resort

Just went for a drive out to a Ski Resort called Pine Resort, my car proved to be an excellent ride up in the mountains. It was cold and there was some snow, but not enough to ride. I was up there to check out the resort, because my partner and I have been offered to do some business up there. I hope things work out good, because it might be a good opportunity. When things settle down I can tell you all more about it.

昨日は神立パインスキーリゾートに行きました、雪は少しありましたけどまだすべれるほどはないです。今シーズンではそこでもしかしたら僕がプロデュースするお店をやるかも?それで場所を見に行きました。車は今のところでは山の一番上のところまで行けましたけど、これは雪が思いきり積もれば話は違います。もう少し話は固まれば皆さんに紹介します。よろしくお願いします。




  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP