Sunday, May 24, 2009

11.3 sec.
















I know it is not much to brag about...but at least it is better than last year! Top speed was 206km/hr. It was fast real fast and real fun to get in on, on the track. It was most unfortunate that the race had to be ended due to an accident on the track, and my prayers go out to the girl invovled. Here are some pictures of what it looed like over the whole weekend.

11.3秒は大したことないですけど。。。前回の13.9秒よりだいぶ早くなりました。今回のトップスピードは206kmでした!それまでは良かったですが、あるアクシデントでレースは中止になりました。それからClub S.P.Worksの皆さんと一緒に東京に帰りました。かなりなスムースなライディングを見せてくれました。

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP