Monday, May 25, 2009

Life goes on


I guess that we are all still kind of shocked over the loss of a fellow rider, but life does go on and we must keep moving forward. Today Bob Sapp is fighting in the Hulk Tournament in Yokohama, and I hooked up with him last night for an interview and a nice shared dinner. Hope he gets the better of his skilled opponent Minowa-Man, and then moves on to bigger things once again. The American TV show that we worked on in January might actually get up on its own feet and take off, then we are going to have our hands full of going all over the world fighting and working! That would be awesome!



この前は残念にライダーのいのちが奪われたけど、英語ではLife goes onっていう言い方があって、人生は続くのでそのロスから私たち生き残ったメンバーは頑張らなきゃいけないです。昨日はボブとご飯を食べながら軽く取材をしました。実はマッドマクス!を書いている格闘技のコロムは僕の知り合いですが、以前僕も出ましたのか覚えていますか?とにかく、昨日は試合の前の日なのにすごく親切な話をたくさんいただきました。話してて、日本語に訳しながら僕は今まで知らなかったボブの話はたくさん聞けました。この取材は是非注目してほしいです。今日はミノワマンとの試合です、ボブ頑張ってヒールホールドとられないように。。。

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP