Sunday, May 10, 2009

Mothers day in Kichijoji

Is a place in the outskirts of Tokyo where there is a big park and the surrounding area is full of small streets where shopping is in abundance. We went there on Mothers Day to go for a walk in the park and just chill, but ended up riding the swan boats and checking out other cool things. It was a nice day but when we finally decided to out for Sushi there was no place to be found and we eventually ended up in the local OUTBACKS...it was easy and fast! Then just before I was ready to go to bed, this little fellow was crawling around on the ceiling !


母の日は吉祥寺で過ごしました、僕はジブリの美術館があるしか知らなかったけど?大木伊奈公園でスワンのボートや遊べれるところはたくさんあります。みんなで行って楽しかったです、お母さんは小売店は大好きで本当に長い時間を使っていろんなものを見ていました。なかなかいい日でした。帰りにすしに行こうと思ったら車のナビで表示されてたすし店3件を回ったけど全部がつぶれていた。。。結果的にいつもの渋谷アウトバックに行きました!そしたら、長い1日が終わって寝よと思った時にこんな可愛い子が出てきた。。。

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP