Monday, October 13, 2008

Fujita-san get married in Ishikawa



Fujjta-san & Yoko-san






It was a 6 hour drive up to Ishikawa-Ken where a friend of mine Fujita was getting married, and since we got up real early we were making good time on the high way. I fell asleep in the back on the way home so it was real easy fr the three of us to drive up there and back again all within 24hours. It was a beautiful wedding party and I got to hold a speech and join in the karate demonstration too. Congratulations!





大体6時間がかかります、石川県まで車で行くと。Koichiと信吾君と三人で朝早く起きて車で移動しました、運転はみんなできるから交代しながらやったらかなり楽だったよ。僕は帰りに後ろに席で爆睡しました!すばらしい結婚式でした、二人は本当にナイスカップルです!おめでとうございます。

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP