Thursday, October 30, 2008

S.P. WORKS 03-5399-1688










It all started good, I just needed to cut my handle bars a little bit. And then we changed the head light and grips. I guess we played around a little with the front brake lever...It was awesome, so smooth! Until about 3 min. out of the shop, then my front brake locked up on me and I was stuck right at the traffic light! Trying to man handle my 250kg bike was not easy and I got real lucky when a couple of kids and another biker, stopped and helped me out. I ended up calling Sherif back to help me out, and let me tell you, S.P. WORKS! it really does work. I owe him big time and I am sure we will have a great time at the SMOKERS tonight! Drinks are on the house Brother ! http://www.bbb-bike.com/html_page/15320.html This is where you can find Sherif's Pit, he speaks 3 languages, including Japanese, English and Hindu I think it is, I am not quite sure but it sounds like that to me. Hey, I know you are going to read this so...Thanks for last night!
ちょっとハンドルバーを切ってもらって、ヘッドライトを交換。。。それからブレーキのことで少しいじってたら終わりなはぜだったのが!めっちゃスムーズになって、僕は店から出ました。そして3~4分最高に気持ちよく走ったら、信号で待ってた時でした。青になって、さ~行くぞう!とフロントのブレーキは急にロックしてしまった!そこから動かないです。。。一人で250kgのバイクは動かないので、たまたまバイクに乗っていたお兄さんは助けてくれました、それを見た若いお兄ちゃん二人は今度自分のバイクから降りてみんなで何とか道の横まで動かすことに成功!そして、すぐにシェリフさんに電話をして修理しに来てもらいました。あの優しい三人のバイク乗りには本当に感謝しています。ありがとうございました!やっぱりバイクのコミュ二ティーは最高です。最後は家までめっちゃ気持ちイイドライブでした。。。
シェリフさんは僕より日本語がうまいです、バイクの商売は日本で15年以上もやっているので本当は安心してバイクをいつも直してもらっているのです。チームのみんなもそこでバイクを買ったり、売ったり、直したりしています。ま~昨日は夜中まででしたけど、今日はSMOKERSでぱっと行きましょう!
Check it out !

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP