Friday, October 10, 2008

It was a dark grey morning

They came early, so early that they woke me up. I was bare out of the house before they had rolled my bike up on the back of the truck. As I stood there with a slight hang over and second day stubble's, they bike made its way in the back of the truck. And by the time I had rubbed the sleep out of my eyes, the bike had been secured and off it went...I felt empty, like a shell of a man, just looking at how they man handled my beloved bike. Luckily for me I get to see it again next week when I go to Miyakeshima. We are going on the tour for Miyakeshima, I don't know if you remember that I told you about it before? Well it is this next weekend coming up.








朝は早かった!まだ眠っている時でした、ピンポ~ン!外に出たらトラックは待ち構えていた。バイクのかぎ下さいと言われました、半分寝ぼけながら鍵をポケットから出しました。何が何だかわからないうちにバイクはトラックに乗せられていた。。。ちょ!ちょ待ってよと思いながらそのまま行ってしまった、手には大金はありましたけど気持ちはなんとも言えなかったです!っていう話でしたら、さびしいですよね?バイク王さんは今回一緒に三宅島に行きますので、そこでマイハーレーで走ることになりました、何で来週の土曜日に再会できます。昨日はニュースで昨年の三宅島のイベントに対して余計な話はありましたけど、僕は早く島の人たちと仲良くできるのを楽しみにしています。昨年はたくさんいい人に会ってきっと今年もいいイベントになると思います。

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP