Tuesday, October 14, 2008

WE RIDE in Miyakeshima


I don't know if you remember that I spoke about going to Miyakeshima for the bike event? Well, it is this weekend, and it looks like my harley has already been sent over there, it is going to be a nice two days on the bike. Last year I spoke about my Harley on stage, and this year I get to show off my bike to all the people over there. I am quite exited about going over there!


この前はハーレーが出発しました!自分は金曜日の晩に船で行きます。なんだか今月は移動が多いです、昨日は石川県から帰ってきました、金曜日は三宅島そして来週の土、日は仙台。。。そして、31日はSMOKERS HALLOWEENです、皆あんはチケットは買いました?今回はすぐ売れると思うので行きたい方は早めにを買い求めたほうがいいと思います。その話は耳にタコができるぐらい聞いていると思います。。。昨年の三宅島のイベントにバイク王に呼ばれて行きました、今年も僕と仲良くしているバイク王と一緒に行くことになりました。島は昨年からどう変わったのかすごく楽しみです、それと前回に止まっていた両館のおばあさんはニコは今年も来るんですかって聞いたらしくって。本当にやさしくって家族みたいによくしてくれるんです、東京からどんなお土産持ってたら喜ぶのかな~?

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP