Monday, October 20, 2008

I still have a stomach pain...



I know that I told you about my adventures on the boat back from Miyakeshima, well I still have a sore stomach and my throat is sore. I don't mind it if I could just get on with my life again, good thing about it all is that I actually lost 1 kg, from the whole experience and these days I have been trying to drop a few of the extra I have gained while I have been injured. So at least it is going in the right direction...Here are a couple of shots of some of the cool bikes and riders on the tour!


昨日のBlogエントリーはそんなに面白かったですか?僕は書いているだけで大変だった。いまだにのどやお腹は痛いです、昨日の練習は本当に辛かったです。今日の練習はまだ始まっていないのに辛いと思う。。。しかし、今日体重は1kg減っていました!:)最近はケガをしていたので軽く体重アップしていましたため少しは減らしたい気分だったので、非常にうれしいです。やっぱり悪いことがあれば良いこともある!ハハハ:)今日の写真は参加者の中で最もかっこいいバイクを乗っていた連中です!

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP