Thursday, March 5, 2009

Fresh Juice




Yesterday I shot on a Internet movie thing for BIGLOBE, NEC. They have a sight over here in JP that is called "Tami no Chikara", not quite sure what it means? But they asked me if I could make some fresh fruit and vegetable juice by just squeezing the fruits with my bare hands...I didn't really think much about it, but once I got going it was really fun. And the juice actually tasted OK, although it was a bit chunky LOL.




やっぱり昨日の生ジュースは美味しかったです、ビッグローブのサイトで”民の力2”ではいろんな方がいろんなことに挑戦します。僕は思い切りやっちゃいました!リンゴ、バナナ、パインアップルとニンジントマトを全部手と口でつぶしてジュースにしました写真はそれです!意外と最後は美味しかったです。企画を聞いて。え~?大丈夫ですかって?思ったけど、自分としてやってみて最高に楽しかったです。。。まだ見れないですが、へんしゅうが終わったら是非見て見てください!一番問題はニンジンだったけど?それなりの方法もありました:)


  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP