Sunday, March 29, 2009

Long Sunday


I started off by driving out to Chigasaki and taught a karate class on the beach! it was a small class of half kids and half grown ups, but we all got to work out good and I really enjoyed it. I had not expected to be able to actually do a class on the beach in the season, but the weather was just perfect for it. Then I drove back home and dropped the car off and made my way over to the Korakuen, Koichi was going to fight in TITANS, against a Iranian fighter. He was prepared for it but it still turned out to be a real tuff fight, He was in trouble in the second round taking too many shots, but in the 3 rd. round he dropped him and totally dominated the fight. It was all a fight should be, hard , tuff, long and then finally victorious!


昨日昼に茅ヶ崎にある林スポーツのイベントで僕はビーチ空手を教えることになった、こんな時期に浜辺で空手は大丈夫かなーと思ったけど、本当に最高の天気ですごい気持ちよかったです。ほとんど親子の参加者だったですけど、子供たちはすごくまじめで本当に教えやすかったです。なかなかいい空手はできました、夏あたりにまたやるかも?その時は砂のほうが熱いかも?その後、後楽園に行ってKoichiの試合をサポートしていました。外国人の相手で今まで勝ったことないので、どうなるかと思ってけど。ハードな2ラウンドの後に③ラウンドにダウンをとって判定で勝ちました!やっぱりM-1のチャンピョンとしていい試合をしてくれました、次回はタイトルマッチをお願いしますっとマイクパフォーマンスもしました。:)なかなか、楽しい一日でした!

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP