Monday, March 9, 2009

Still in Sendai

It was a ball last night, we shot for the show "Game On" and Todd Newton was just hilarious. He walked onto the set without knowing what to expect, and totally blasted everyone away. I thought he performed better than anyone had expected him to, and am actually really glad to have been able to work with him and everyone on the crew. It is an honor to work with such talented people, and I am honestly glad to say that we still have 4 more days of shooting together. Today we are just filming a couple of scenes and then some inserts, so I had time to get a good breakfast and a nice couple cups of coffee.

昨日はの収録は夜中までかかりましたけど、本当に感動しました。やっぱり日本の芸人はすごいと思いました。トッドさんはいきなり仙台空港に着いてからセットに入って、右も左も分からないのにみんなと思いっきり楽しんでくれた。僕も現地のみんなもトッドさんの一所懸命頑張っている姿を見て感動したと思います。今回のスタッフも本当に最高です、みんなは仲良くなって現場は最高にいい雰囲気で撮影は思うように進んでいる。今日はインサートと出会うシーンを撮ります、それは終わったら東京に戻ります。僕はゆっくり寝ておいしいご飯を食べながら、久しぶりに英語の新聞を読みんがらコーヒータイムでした。

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP