Tuesday, March 10, 2009

Made it back to Tokyo

We all came back from Sendai last night, and then we decided to go out for a nice dinner. It is awesome to be working with such a great crew, I mean I feel totally in awe of them all. They have worked and produced a lot of the TV shows that I have seen on TV, so to actually be able to work with them is an honor. I am thinking that this might lead to other things in the future and that would definitely be a dream come true for me. I love the way they all are able to work together as a team and at the same time have enough surplus to have fun while doing it.

昨日スタッフとみんなで東京に戻りました、それで夜の撮影はなかったのでみんなでご飯を食べに行きました。日本に似来て楽しくってしょうがないです。初めてのことばかりで僕はいろんなことを案内しています、今回自分の役割はかなり幅広いです。プロデューサー、出演者、通訳とコーディネーターです!でも、昨日みんなとご飯を食べながら今まで作った番組の話を聞いてみたら、チャーリーズ・エンジェルズとかいろんな大物映画から僕はよくスカパで見ている番組の話は出ました。いや~本当にすごい人たちです。木曜、金曜日はまだ一緒ですので頑張ってアメリカに顔が知られるように!

  © Blogger templates ProBlogger Template by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP